Visit Us At Messe Düsseldorf, Germany For Aluminium Exhibition 2018

Shengda Will Be At Aluminium Exhibition 2018, Messe Düsseldorf, Germany

Shengda Aluminum, as an exhibitor, will attended the Aluminum Germany 2018 in Messe Düsseldorf from October 9~11th, at booth # 12L15.

Established in 1994, Shengda Qianliang Aluminum Co., Ltd. is one of the leading manufacturer of aluminium extrusion profiles, aluminium products and doors & windows, located in Foshan city,  With an workshop area of 110,000 square meters, 12 extrusion production lines, shengda is a comprehensive manufacturer has smelting and casting, extrusions, anodizing, powder coating, cutting and milling abilities.

To view more information and watch the introduction please:

Our product range covers application for automobile, machinery, electronic, housing and office, railway and energy.

Warm welcome if you may visit our booth and have business conversations.

Shengda Aluminium wird als Aussteller vom 9. bis 11. Oktober auf der Aluminium Germany 2018 in der Messe Düsseldorf mit Standnummer 12L15 vertreten sein.

Gegründet in 1994, Shengda Qianliang Aluminium Co., Ltd ist einer der führenden Hersteller von Aluminium-Strangpressprofilen, Aluminium-Produkte und Türen und Fenster, mit Sitz in Foshan City, mit einer Werkstattfläche von 110.000 Quadratmetern, 12 Extrusionslinien, Shengda ist ein umfassender Hersteller hat Schmelzen und Gießen, Extrusion, Eloxieren, Pulverbeschichtung, Schneiden und Fräsen Fähigkeiten.

Um mehr Informationen zu sehen und die Einführung zu sehen, bitte:

Unsere Produktpalette umfasst Anwendungen für Automobil, Maschinenbau, Elektronik, Wohnen und Büro, Bahn und Energie.

Herzliche Begrüßung, wenn Sie unseren Stand besuchen und geschäftliche Gespräche führen können.